De aftastende kunst van Johannes Langkamp

Raumtaster van kunstenaar Johannes Langkamp is een sculptuur dat met bewegende lamellen de ruimte om zich heen aftast. Door de wrijving van de lamellen ontstaat er een bijzondere markering op de vloer, een soort tekening die door de dag heen ontwikkelt.

Dit bijzondere kunstwerk is vanaf 12.00 uur te zien in de centrale hal en vanaf 17.00 uur kun je de kunstenaar ook zelf ontmoeten.

Gratis toegang voor studenten en medewerkers, zoals altijd! Aanmelden is niet nodig.

Foto bovenaan pagina