Kom jij op 19 september naar het DutchPhotonicsEvent? Dit kennis- en netwerkevent staat volledig in het teken van ontwikkelingen in fotonica en optica en vindt dit jaar plaats op De Haagse Hogeschool. Het programma focust op innovatie en biedt volop mogelijkheden om je kennis te verdiepen en je netwerk uit te breiden. Meld je nu aan!

Wat kun je verwachten?

Petra Wicherink van PhotonicsNL trapt de dag af. Daarna start het programma met een keynote van Steven van den Berg (lector Fotonica) en John Bolte (lector Smart Sensor Systems) van het kenniscentrum Digital Operations & Finance van De Haagse Hogeschool. Zij delen hun kennis over het praktisch toepassen van optische sensortechnologie. Aan bod komen onder andere het toepassen van optische sensoren voor het meten aan gewassen in de glastuinbouw, glasvezelsensoren voor metingen aan mens, machine of infrastructuur en het meten van fijnstof.

Het thema van de dag is 'Something for Everyone'. Fotonica is een veelzijdig vakgebied met diverse toepassingen, wat duidelijk blijkt uit het programma. Zo zijn er presentaties over onder andere medische afbeeldingstechnologie, laser-satellietcommunicatie en on-chip Lidar-technologie voor automotive. Naast de inhoudelijke sessies kun je op het plein voor de aula inspiratie opdoen bij tientallen exposanten die hun nieuwste producten en diensten presenteren. Ben je benieuwd naar het volledige programma? Kijk dan op de website van het DutchPhotonicsEvent.

Voor wie?

Het DutchPhotonicsEvent is hét jaarlijkse kennis- en netwerkevent voor iedereen in Nederland die actief is in de optica en fotonica of hier interesse in heeft. Of je nu docent, onderzoeker, student of werkzaam in het bedrijfsleven bent, zorg dat je erbij bent op 19 september! Deelname is gratis, maar aanmelden is verplicht.

Meld je nu aan!