Ben jij gepassioneerd door film? Vind jij het leuk om nieuwe verhalen te ontdekken, cinematografische kunst te verkennen en de magie van cinema te delen? Dan nodigen wij jou van harte uit om deel te nemen aan de Lighthouse Filmclub bij De Haagse Hogeschool!

Wat gaan we in ieder geval doen?

Filmvertoningen organiseren

Films bespreken: een open platform creëren voor diepgaande discussies over films.

Wanneer? We starten 19 september 2024, om 18.00 uur met de eerste film, The Holdovers.
Waar? In de Aula van de hoofdlocatie van De Haagse Hogeschool.

The Holdovers
Een knorrige instructeur op een school in New England blijft op de campus tijdens de kerstvakantie. Al snel vormt hij een onwaarschijnlijke band met een slimme maar beschadigde onruststoker, en met de kok van de school, een vrouw die net haar zoon in de Vietnamoorlog heeft verloren.

Meer informatie over The Lighthouse Filmclub en de volgende data vind je op de pagina's van The Lighthouse.

Meld je aan

Wil je een film aandragen, kan dat ook meteen.

Graag tot 19 september!

The Lighthouse Filmclub wordt georganiseerd door The Lighthouse in samenwerking met Chris Heijdra en Thijs Bos

Dit is een evenement van The Lighthouse

The Lighthouse biedt een programma vol interessante activiteiten over actuele vraagstukken en wereldwijde issues.

The Lighthouse Filmclub