Ontdek kunst op De Haagse

Er is veel kunst te zien op De Haagse Hogeschool, maar je merkt het misschien niet altijd. Om je daar meer over te vertellen, organiseren we een korte kunstrondleiding. Loop mee met onze gids Johan Nieuwenhuize en ontdek de verschillende kunstwerken die we hier hebben.

We verzamelen in de centrale hal bij de vuurtoren. Er zijn twee rondleidingen gepland: de eerste ronde is van 12.15 tot 12.45 uur en de tweede ronde van 13.00 tot 13.30 uur.

Gratis toegang voor studenten en medewerkers, zoals altijd! Aanmelden is niet nodig.

The Lighthouse Festival

Dit evenement is onderdeel van The Lighthouse Festival. Twee dagen lang is er op en rond het centrale plein van alles te beleven en te doen: van een goed gesprek met Oscar en een interview met schrijver Özcan Akyol tot een kunstrondleiding en het laten zetten van een échte glittertattoo. Kom langs, ontmoet andere studenten en medewerkers en laat je inspireren!

Bekijk het programma

TLH - The Lighthouse Festival

Dit is een evenement van The Lighthouse

The Lighthouse biedt een programma vol interessante activiteiten over actuele vraagstukken en wereldwijde issues.

The Lighthouse - Ilja Leonard Pfeijffer