Test je kennis!

Zin in wat hersengymnastiek en gezelligheid? Doe mee aan onze pubquiz, geleid door quizmaster Matthijs! Scherp je kennis aan, daag je vrienden uit en maak kans op leuke prijzen. Kom langs voor een avond vol vragen, lachen en plezier!

Gratis toegang voor studenten en medewerkers, zoals altijd! Aanmelden is niet nodig.

The Lighthouse Festival

Dit evenement is onderdeel van The Lighthouse Festival. Twee dagen lang is er op en rond het centrale plein van alles te beleven en te doen: van een goed gesprek met Oscar en een interview met schrijver Özcan Akyol tot een kunstrondleiding en het laten zetten van een échte glittertattoo. Kom langs, ontmoet andere studenten en medewerkers en laat je inspireren!

Bekijk het programma

TLH - The Lighthouse Festival

Dit is een evenement van The Lighthouse

The Lighthouse biedt een programma vol interessante activiteiten over actuele vraagstukken en wereldwijde issues.

The Lighthouse - Ilja Leonard Pfeijffer