Wil je leren portrettekenen? En vind je het leuk om je in een ander te verdiepen?

Geef je dan op! Tijdens deze workshopserie van 6 weken leer je de basistechnieken van portrettekenen. Ook kijken we hoe je een persoonlijk verhaal in een portret kan verwerken. Er is onder andere aandacht voor verhoudingen, toonwaarden, kleurenleer en stijl.

Portrettekenen is niet alleen heel leuk, maar het werkt ook verbindend. Samen tekenen is ook precies het doel van deze workshopserie. Je verdiept je in een ander en maakt een persoonlijk portret. Hier word je stap-voor-stap bij begeleid. De zesde week sluiten we feestelijk af met een expositie van alle werken.

Data en locatie

De workshopserie loopt van 5 februari t/m 18 maart 2024 en de workshops zijn steeds op maandag van 17.00 – 19.00 uur in ST2.45.

5 februari 2024
12 februari 2024
26 februari 2024
4 maart 2024
11 maart 2024
18 maart 2024

De workshopserie is toegankelijk voor alle studenten van De Haagse Hogeschool.

Meld je aan!

Docent

De docent is Dirieke Tameling - Henstra. Voor meer informatie kun je contact met haar opnemen.

Dit is een evenement van The Lighthouse

The Lighthouse biedt een programma vol interessante activiteiten over actuele vraagstukken en wereldwijde issues.

The Lighthouse - Ilja Leonard Pfeijffer