Uit jezelf, deel je verhaal!

Wil je schitteren op het podium en jouw verhaal delen? Grijp nu je kans!

Wat staat je te wachten?

Een inspirerend programma met boeiende optredens, gepresenteerd door spoken word artiest Benzokarim.

Hoe kun je deelnemen?

Meld je aan om iets voor te dragen! Of het nu een gedicht, spoken word, storytelling of andere creatieve uiting is, wij willen jouw talent zien schitteren. Elke deelnemer krijgt maximaal 5 minuten voor zijn of haar performance rondom het thema Uit Jezelf

Stuur vóór zondag 15 september 2024 een e-mail naar tlh-events@hhs.nl met jouw aanmelding.

Aanmelden kan door middel van het opsturen van:

• Een geschreven tekst
  • En/of een audio-opname
  • En/of een video-opname

Vermeld daarbij: naam, een korte bio over jezelf en jouw contactgegevens.

Na beoordeling selecteren we de beste zes aanmeldingen voor een optreden tijdens het evenement. We hebben beperkte plaatsen beschikbaar, dus meld je snel aan om teleurstelling te voorkomen! Uiterlijk donderdag 19 september 2024 maken we bekend wie er mogen optreden.

Iedereen mag zich aanmelden! Je hoeft dus geen student of medewerker van De Haagse Hogeschool te zijn. Vind je het spannend of wil je eerst toekijken en ter plekke beslissen of je een voordracht doet? We houden ook ruimte in het programma voor een open mic.

Kom en laat jezelf zien op Uit Jezelf. We kijken uit naar jouw inzending!

Aanmelden als spoken word artiest

NB We tolereren geen haatuitingen, anti-vrouw, racistische, anti-LGBTIQ+ en andere vormen van uitsluiting en discriminatie in voordrachten.

Evenement bijwonen

Naast deelnemers verwelkomen we ook graag toeschouwers om deze bijzondere middag mee te maken. Schrijf je in om als publiek aanwezig te zijn en geniet van de optredens. Studenten, medewerkers en ook externen zijn welkom. Gratis toegang, zoals altijd! Ook hier geldt: wees er snel bij, want de plaatsen zijn beperkt.

Aanmelden als publiek

Organisatie

Georganiseerd door The Lighthouse en Writers Unlimited, in samenwerking met studenten Aaron Bangudi & Amber M Arif. Voor vragen kun je contact opnemen met Amanda Tielemans via tlh-events@hhs.nl.

Over Benzokarim

Benzokarim (1996) is een spoken word artiest en dichter. Karim ontroert al nog voordat hij heeft gesproken. Zijn aanwezigheid spreekt. Zijn voordrachten zijn muzikaal, ritmisch, dynamisch en doorleefd van emoties zoals alleen hij deze kan verwoorden. Naast het optreden op verschillende podia zoals Lowlands, Crossing Border festival, Read My World, Opera Forward Festival, Poetry International en het Boekenbal is hij gedebuteerd met zijn dichtbundel ‘El Ghorba’. Een bundel waar gesprekken met zijn vader en het herdenken van zijn moeder centraal staan.

Over Writers Unlimited

Writers Unlimited brengt schrijvers en journalisten, denkers en dichters, spoken word artiesten en muzikanten én hun publiek samen in het jaarlijkse Writers Unlimited Internationaal Literatuurfestival in januari in Den Haag, in maandelijkse programma's door het jaar heen op locatie in Den Haag (Writers Series), in podcasts en in tournees over de hele wereld (Writers Unlimited Network). Tijdens die ontmoetingen wisselen ze hun literaire werk, hun ervaringen, dromen en ideeën uit, met elkaar en met het publiek. Over grenzen van culturen en talen heen en in een informele, feestelijke sfeer.

Dit is een evenement van The Lighthouse

The Lighthouse biedt een programma vol interessante activiteiten over actuele vraagstukken en wereldwijde issues.

The Lighthouse - Ilja Leonard Pfeijffer