De collectie

The Lighthouse - Kunst - Lawrence Weiner - Even boven de waterlijn

Even boven de waterlijn

Lawrence Weiner

Go to Even boven de waterlijn
The Lighthouse - Kunst - Roland Schimmel - Hope For Happiness

Hope for Happiness

Roland Schimmel

Go to Hope for Happiness
The Lighthouse - Kunst - Anton Corbijn - Isabella Rossellini, Slash, Sinead O'Connor

Isabella Rossellini, Slash & Sinead O'Connor

Anton Corbijn

Go to Isabella Rossellini, Slash & Sinead O'Connor
The Lighthouse - Kunst - Hans van Bentem - MONUMENT 1997aas

MONUMENT 1997

Hans van Bentem

Go to MONUMENT 1997
The Lighthouse - Kunst - Stephan Balkenhol - Untitled

Untitled

Stephan Balkenhol

Go to Untitled

De Kunstcollectie van De Haagse Hogeschool

Onze hoofdvestiging aan het Johanna Westerdijkplein herbergt een bijzondere kunstcollectie.

Wil je meer weten over de collectie? Kijk dan eens op de kunstwebsite. Op deze website van De Haagse Hogeschool zijn de kunstwerken online ondergebracht en lees je meer achtergrondinformatie over de werken. Verder is er ook een boek verschenen over de collectie. Dit boek is te bestellen.

The Lighthouse is verantwoordelijk voor het beheer van de kunstcollectie, ondersteund door de Adviescommisie Kunst, met daarin docenten en medewerkers.

Naast beheer van de officiële kunstcollectie, doet The Lighthouse meer met kunst binnen de hogeschool. We organiseren regelmatig tentoonstellingen, presentaties, lezingen of interviews met kunstenaars uit de collectie of van daarbuiten (Art Lovers).

Boek Just a few seconds

Just a few seconds

Wil je het boek over de collectie kopen? Dat kan! De prijs voor studenten en medewerkers is €25,- en voor externen is dit €35,-.

Wil je het boek in grotere oplage bestellen als relatiegeschenk? Neem dan contact op met The Lighthouse & Events.