Enorm trots! Onze nieuwe opleiding Applied Data Science & Artificial Intelligence kreeg van de Keuzegids het predicaat Topopleiding 2024. Daarnaast behaalde De Haagse Hogeschool voor het tweede jaar op rij een hogere instellingsscore én kregen zes opleidingen het predicaat ‘goed’.

Arend Hardorff, lid van het College van Bestuur: “Het feit dat Applied Data Science & Artificial Intelligence al in het eerste jaar van haar bestaan dit predicaat krijgt, is geweldig. We zijn er extra trots op dat deze toekenning grotendeels gebaseerd is op de antwoorden die onze studenten gaven op de vragen van de Nationale Studenten Enquête. Dat we deze waardering van hen krijgen, maakt het extra bijzonder. Het is fijn om deze bevestiging te krijgen, zeker nu we deze opleiding vanaf september 2024 niet alleen op onze vestiging in Zoetermeer aanbieden, maar ook in Den Haag.”

Naast deze Topopleiding ontvingen nog eens zes opleidingen van De Haagse het predicaat ‘goed’. Het gaat om: Chemische Technologie, Facility Management, Huidtherapie, Safety and Security Management Studies, Bewegingstechnologie (Mens & Techniek) en Ruimtelijke Ontwikkeling. Deze opleidingen kregen elk vier sterren in de Keuzegids 2024. Tot slot steeg de instellingsscore van De Haagse Hogeschool met 2,5 punten, wat in het algemene oordeel resulteerde in 3 van de 5 sterren.

Over de Keuzegids
De Keuzegids is een gids die (aankomende) studenten gebruiken bij het kiezen van hun studie en hogeschool. De beoordeling van de Keuzegids is voor een groot gedeelte gebaseerd op de uitslagen van de Nationale Studenten Enquête (NSE 2023).