Op dinsdag 12 september om 11.00 uur gaat de Oekraïense president Volodymyr Zelensky via een livestream in gesprek met studenten van De Haagse Hogeschool en Universiteit Leiden. Na zijn speech krijgen een aantal studenten de gelegenheid tot het stellen van vragen. Aansluitend vindt er een nabespreking plaats met de aanwezigen. We zijn er trots op dat we onze studenten deze unieke kans kunnen bieden om in gesprek te gaan met president Zelensky, een moedige en inspirerende leider die vrijheid en democratie in Europa verdedigt.

Jij kunt de livestream óók bijwonen, bijvoorbeeld vanuit huis of via een ‘watch-bijeenkomst’ in het klaslokaal of op kantoor. Hiervoor log je dinsdagochtend in via deze link. Het is dan niet mogelijk om een vraag te stellen of om mee te doen aan de georganiseerde nabespreking in de aula. Kijk je vanaf een andere locatie, maar merk je dat je met veel vragen of zorgen zit, maak deze dan bespreekbaar. Bijvoorbeeld met je studieloopbaanbegeleider of decaan (voor studenten) of je leidinggevende (voor medewerkers).

Disclaimer: Gezien de omstandigheden in Oekraïne kan het zijn dat het geplande event tot op het laatste moment verplaatst of geannuleerd wordt. We vragen hiervoor je begrip.